1 דקות קריאה
פגיעה מינית - איך מטפלים בה בישראל ?

הפוסט הזה זכה לכמעט 300 שיתופים ברשת - חובה לכל הורה לקרוא וללמוד איך כן להתנהל מול פגיעה מינית, מה לא לעשות? וגם לצה לצפות.

תכל'ס לא יותר מידי, המדינה שומרת על עברייני המין במקום להביא אותם למשפט ולתשלום הוגן על מעשי הרצח הרגשי הזה. 

החקיקה הקיימת משאירה את המציאות של הפגיעות המיניות בתחם האפור ולא מקדמת טיפול בעברייני המין, אין אכיפה ואין באמת הגנה על מתבגרים/ות שנפגעים יום יום שעה שעה, עברייני המין חוגגים 

פוסט הסבר מפורט


צעקה את נשמתה אמא לילדה בת 11 שכואבת מהרחם אחרי שהבינה שהבחור המזוהם הזה מטריד את ביתה בת ה 11. 

תקראו בבקשה עד הסוף !!! 

לצערי הרב מאוד אמא יקרה, הורים יקרים הוא לא יישב בכלא אפילו דקה. בכלל לא בטוחה שיוגש כתב אישום !!!! וגם אם יוגש, בכלא הוא לא יישב. למה ? כבר אפרט לפני זה חשוב שנבין איך עובדים ופדופילים ועברייני מי ברשת, מה עושה המשטרה (לא עושה ), ומה עושה הפרקליטות (נזק).

יש להם המון סבלנות, הם תוקפים בשקט, מייצרים אמון, אוספים מידע ולומדים היטב את נקודות התורפה של כל מוקד פגיעה.

כשמדובר בילדים/ות צעירים בני 11 קל מאוד ללמוד על דפוסי ההתנהגות שלהם, קל מאוד לפתות אותם ולהכניס אותם לתוך מסלול של תלות שבקצה שלו יש איום תחת בושה והאשמה עצמית.הם תוקפים כמה קורבנות במקביל, עובדים בסבלנות מורטת עצבים וברגע שהם  מרגישים בטוחים הם תוקפים , בלי רחמים, בלי לראות בעיניים. מגיעים לפגישה עם ילד/ה בני 11 מפתים אותם במתנות ופשוט רוצחים את נשמתם! היצר מוביל אותם ואין חמלה/ הבנה.ברגע אחד הם רומסים נשמה של ילד/ה, רוצחים את הנפשחלק גדול מהילדים לא משתפים אף אחד ונשארים עם הסוד הזה בתוך הגוף שלהם, זרעי האשמה והפחד מתחילים לפרוח בתוכם והם מסתגרים בתוך עצמם, הופכים עצבניים, קצרים ובעיקר שותקים.

חלק מהם משתפים ופועלים ולצערי בכל מקרה משפחות שלמות נהרסות והם ממשיכים הלאה לקורבן הבא בלי שאף אחד עוצר אותםגם לא החוק שאמור להגן על הילדים של כולנו. המשטרה יודעת שהרשת מוצפת בעברייני מין אבל מי שעושה את העבודה בשטח אלו אנשים פרטיים כמו אבי דוביצקי, אדם יקר שכבר הפך למומחה בתפיסת פדופילים. ציידי הפדופילים קוראים להם, הם עושים עבודת קודש מביאים את העבריינים למשטרה על מגש של כסף, עם תיעוד של התכתבויות, של תמונות עירום שנשלחות, בקשות לקבלת תמונות עירום, הצעות לביצוע אקטים מיניים עם הילדים ועוד. 

כמו שהאמא היקרה צעקה - ממש ישר לכלא. אבל לא זה לא קורה !!! 

כשניסיתי לברר למה הם חוזרים לזירה בלי שום בעיה ומבצעים עוד ועוד פשעים, ממשיכים להטריד ולרצוח נפשות של ילדים הבנתי שהם משוחררים כי ״הם לא פגעו״, הרי תפסו אותם רגע אחד לפני שהם בצעו את העבירה הפיזית. ועוד טענה עלובה שהושמעה באוזניי על ידי אדם שעובד במוקד 105 היא, שבעצם נעשה פה שידול לעבירה בעצם מי שהתכתב עם אותו פדופיל זה אדם בוגר שכביכול שידל אותו לבצע מעשה, עצם העובדה שמאחורי ההתכתבות היה אדם בגיר לא מאפשרת ענישה, פתיחת הליך משפטי ! 

בעצם רק כשילד/ה יאנסו פיזית ויפעלו בלי שמירת מבוגר ניתן אולי יהיה לפתוח בהליכים, וגם אז האמינו לי זה לא קורה ! 

לצערי הם חוזרים לזירת הרשת שמאפשרת להם להיות מי שהם רוצים, לממש את כל הפנטזיות המיניות שלהן על חשבון הילדים של כולנו שנמצאים ברשת לא מוגנים . גם כשמדובר באונס, בהטרדה מינית בפועל, הכוונה פיזית ולא רק וירטואלית המשטרה לא עושה יותר מידי. ילדה בת 11 שמוטרדת על ידי זקן בן 88, כשיש סרט מצולם ועדות מפורטת לא מביאה למעצר של החשוד, מבחינתי לא חשוד- פדופיל עבריין יותר נכון !!! חודש וחצי הוא מתהלך חופשי ואלוהים יודע כמה נערות נוספות הוא הטריד לפני שהמשטרה עצרה אותו. אבל את הילדה חקרו, בבית לין, חקרו זו מילה עדינה , היא יצאה משם פגועה יותר מההטרדה עצמה וכלום לא קורה !!!! 

גם מקרה האונס שאותו אני מלווה לא מעט זמן , לא נעשה דבר !!! האנס שוחרר והתיק בפרקליטות נסגר, ככה בצורה חד צדדית !! 

פשוט החליטו לא לפתוח בהליכים פליליים!!!! וזה מצטרף למשפט הזוי שאמרה לי החוקרת כששאלתי אותה למה חקירה כל כל ארוכה לילדה כזו צעירה כשיש חוק שמדבר על גיל ההסכמה, יש פה אנס בן 19 שמודה וילדה מתחת לגיל ההסכמה שנאנסה !!! 

התשובה שלה הייתה ״ אי אפשר להרוס את החיים לכל גבר שמישהי אומרת שהוא אנס אותה״!!!!! אז כמה הבנות חשובות הורים יקרים 

1. חברים וירטואליים הם פצצות מתקתקות !!! 

תכירו פיזית את החברים של הילדים, לאחרונה יש לבני הנוער חברים מכל מיני קצוות תבל, אנחנו שמחים שהם לומדים שפות על הדרך אבל הסכנה פה גדולה מהתועלת בלמידה, דברו על זה עם הילדים שלכם. גם חברים מעיר אחרת, רחוקה זה דפוס חדש של ״חבר רחוק וגדול שאפשר לשתף אותו בכאבים שלנו״ אני פוגשת הרבה לאחרונה . זה מסוכן !!! 

2. תיהיו עם היד על הדופק - תשאלו, תחקרו, תבדקו את הניידים - זו לא חדירה לפרטיות, בגיל 11 זו שמירה !!! 

תראו בסרטון  איך ההורים הצילו את הבת שלהם.

3. תשמרו על מערכת יחסית פתוחה עם הילדים בכל מחיר 

4. גיליתם משהו ?? בבקשה אל תאשימו, תנזפו, תכעסו על הילדים!! הם צריכים אתכם והם צריכים הבנה והקשבה, אם אתם רוצים להיות עבורם ברגע הזה, תעצרו, תנשמו ותבצעו בדיקה בלי עצבים ואיומים אפילו שתכאב לכם מאוד הבטן.

5. המשטרה והפרקליטות לא מטפלים לצערי הרב, ראו את מקרה הפסיכולוג שאנס מטופלות שלו, כולנו היינו מזועזעים ו….

 לפני חודש פורסמה ידיעה קטנה שהוא לא ישב בכלא !!! 

6. אם באמת חשוב לכם לעצור את העבריין מלהמשיך לפגוע תקחו עו״ד טוב וצאו למסע להשבת הצדק של כמה שנים! 

7. הכי חשוב למנוע למנוע למנוע !!!! 

8. חשוב שנבין שהילדים וגם אנחנו לו מוגנים מפני עבריינים, מי שמוגן ונשמר הם העבריינים עצמם שכל פעם חוזרים לזירה יותר מתוחכמים ויותר פוגעניים , נחכה ונראה מה יקרה עם שי אביטל שיש נגדו 100 מתלוננות, לפחות 20 פתחו תלונה במשטרה - מבטיחה לכם הוא ימשיך לפגוע בלי הפרעה.

9. לילדים שלנו יש דרכים גם להרדים אותנו, יש להם עמודי אינסטגרם סגורים שאולי אתם לא מכירים/ות התכתבויות בקבוצות וואטסאפ, האוס פרטי, אפליקציות הכרות ועוד. 

הם מגיעים לשם בסוג של תמימות ונחשפים לפורנוגרפיה, לאלימות ולרשע של לא מעט עברייני מין שמנסים את מזלם- תייצרו שיח , תאפשרו מרחב מכיל וקשוב שיאפשר להם להיות פתוחים איתכם 

10. נוכחות הורית פיזית, שיח רגשי הם הכרחיים מאוד !!! תייצרו איתם מפגש חד יומי של כמה דקות בכל יום ! זכרו ! מערכות יחסים בגיל ההתבגרות חשובות יותר מכל דבר אחר, זה הכלי היחיד שישאיר אותנו בתוכם בגיל מסוכן כל כך שבו אנחנו חייבים להיות מגן הנפש שלהם!! כי אין מישהו אחר כתבתי מייל מפורט לסגן השר לביטחון פנים - אעדכן אתכם בתגובתו ברגע שתיהיה , אם תיהיה ….