שיח הכרות במעגל, באמצעות משחק. שיח במעגל מתפתח בצורה שונה בכל מעגל ואני מתאימה את עצמי לרמת השיח הנדרשת בהתאם לגיל המתבגרים/ות, מאפייני הקבוצה, הרגע והגיל. שיח כנה וישיר, כזה שמאפשר קבלת מידע אמין ומוחזק, מותאם גיל ורגש, מאפשר חשיבה והבנה של מיניות בצורה בריאה ומיטיבה שמקושרת לעונג ולחיבור חיובי ולא לאזהרה וסכנה
לא מעט מתבגרים/ות מתקשים לסרב להצעה מינית, או מתקשים לעצור ברגע שזה פחות מתאים להם-ן. בנות צעירות פוגשות מתבגרים במסדרון בית הספר כשהם גונחים ולועגים להן, הן נבוכות, קופאות, חשות לא בנח וחוששות להגיב, שותקות את קולן וסופגות כאב שמהול בבושה. זה מלווה אותן בהמשך לפעמים למול שיח או פעילות מינית, חלקן מבינות שהן צריכות לזרום, וחלקם מבינים שהתפקיד שלהם זה ל"הזרים אותה" וזו רמת השיח. מיניות שאין בה כבוד לאדם, למי שהוא/שהיא, לרגש, לתחושות - משהו טכני שחייבים או צריכים לעשות אותו ולא לחוות אותו. לשים גבולות - לומר לא ! בכל חד וברור, עם גב זקוף וביטחון זו יכולת שצריך ללמוד אותה. אחד הסשנים בסדנה הוא למידה של ההבדל בין גבול פאסיבי, גבול ברור וגבול אגריסיבי. מה זה עושה לתחושות שלנו, לאחר שמולנו, לרגש, להבנה ולתפיסת העצמי בהקשר של מיניות ובכלל. שיח ולמידה כולל תרגול שמייצר בהן-ם חולייה נוספת בעמוד השדרה הרגשי
מערכות יחסים, אינטימיות, מרחב ציבורי ופרטי, פורנוגרפיה, שיקולים לקיום יחסי מין, מה ההבדל בין פורנו לתקשורת מינית בריאה, חברות וזוגיות, אמצעי מניעה, פחדים של מתבגרים בתקשורת מינית (יש לא מעט),אוננות, אוננות מול פורנו, קרי לילה, סמים ואלכוהול עם מיניות, הטרדות מיניות, הפצה ועוד
כולם מכניסים פתק לקופסת השאלות (גם אם הפתק בלי שאלה – כך אני מוודא שכולם ישאלו). מענה על השאלות בצורה אנונימית. המענה על השאלות הוא מענה לכל הקבוצה, באמצעות שיח, שקפים, תמונות (איורים) שמטרתם לתת מידע, לשחרר פחדים ובעיקר לנטוע בתוכם מחשבה חיובית על מיניות, הבנה שמיניות היא משהו חיובי ובעיקר לתת להם מידע איך לאהוב את הגוף שלהם , להשתמש בו לצרכי עונג וחוויה חיוביים ולמנוע פגיעות או התנסויות מיניות לא מותאמות או פוגעניות.